اسباب بازی دخترانه و پسرانه

اسباب بازی های دخترانه و پسرانه چه فرقی با هم دارند؟

اسباب بازی دخترانه و پسرانه چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ آیا باید هنگام خرید اسباب بازی به جنسیت کودک توجه کرد؟ این ها پرسش هایی است که ذهن والدین باهوش را هنگام خرید اسباب بازی درگیر می کند، اما چطور است برای یافتن پاسخ این پرسش ها با تحریریه رنگین تویز همراه باشید.

اسباب بازی های دخترانه و پسرانه چه تفاوتی با هم دارند؟

شاید بشود به سختی مرزی بین اسباب بازی های پسرانه و اسباب بازی های دخترانه مشخص کرد، باورهای کلیشه ای و نهادینه شده در اکثر جوامع این هست که دختران علاقمند به عروسک و بازی های نمایشی هستند و پسران علاقمند به هیجانات و استفاده از ماشین، موتور و هواپیما، طبق این معیار اسباب بازی های متحرکی که هیجان کودک را تحریک می کنند مخصوص پسران و اسباب بازی هایی مثل عروسک و اسباب بازی های نمایشی مخصوص دختران هستند، حال مواردی وجود دارند که این دسته بندی ها را نقض می کنند یعنی علاوه بر اینکه کودکان به هر دو دسته بندی رایج اسباب بازی تمایل دارند، اسباب بازی هایی هستند که به صورت مشترک استفاده می شوند پس وقت آن رسیده به پرسش های مهم تری درباره اسباب بازی های پسرانه و اسباب بازی های دخترانه بپردازیم.

 

آیا جنسیت در خرید اسباب بازی اهمیت دارد؟

هر چند اسباب بازی ها در بازار به دو دسته پسرانه و دخترانه تقسیم شده اند اما هر یک از اسباب بازی های این دسته بر روی مهارت های خاصی تمرکز می کنند، وقتی کودک شما در انتخاب یک اسباب بازی محدود به اسباب بازی های جنسیت پسرانه می شود از توانایی و مهارت هایی که دسته دیگری از اسباب بازی ها در وی می توانند فعال کنند محروم می ماند، بنابراین بهترین کار این است که در خرید اسباب بازی هویت جنسی را در نظر نگیرید و با توجه به علاقه ی کودک سعی کنید کودک را با هر دو گروه اسباب بازی ها آشنا کنید تا بتواند تمام مهارت های خود را پرورش دهد.

 

 

معرفی اسباب بازی های مشترک بین دختران و پسران

اما دسته ای از اسباب بازی ها هستند که بدون توجه به جنسیت می توانید آن ها را برای کودک خود خریداری کنید، این اسباب بازی ها اصطلاحا اسباب بازی های خنثی نامیده می شوند که بین دو جنسیت کاملا مشترک هستند و استفاده از آن ها اثرات مفیدی بر روی کودک خواهد داشت چند مورد از این اسباب بازی ها شامل موارد زیر هستند:

اسباب بازی دخترانه و پسرانه

بازی های فکری

بازی های فکری مثل پازل می توانند فارغ از جنسیت به تقویت هوش و قوای ذهنی شما کمک کنند، با تهیه این بازی ها می توانید خلاقیت و هوش سرشار کودک خود را تضمین کنید.

اسباب بازی های موزیکال

کودکان فارغ از جنسیت عاشق اسباب بازی های موزیکال هستند، این اسباب بازی ها به کودکان کمک می کنند هوش موسیقیایی و درک هنری خود را پرورش دهند.

توپ های ساده ورزشی

توپ بازی یکی از تفریحات مورد علاقه ی کودکان است، در فرایند توپ بازی کودک انرژی مصرف می کند و این برای آرامش اعصاب و خواب کودک کاملا موثر است.

 

رنگین تویز مرجع خرید انواع اسباب بازی های متناسب با نیاز شما

انواع اسباب بازی های پسرانه، دخترانه و خنثی را می توانید در وبسایت رنگین تویز پیدا کنید، فروشگاه رنگین متناسب با نیاز شما محصولاتش را ارائه می کند و هر لحظه ای که اشاره کنید می توانید بهترین انتخاب را برای کودک خود داشته باشید و به سرعت سفارش خود را تحویل بگیرید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من
خانه
0 موارد محصول